Cumparaturi online: la ce trebuie sa fii atent (1)

0

cumparaturi-online

Atunci când faci cumparaturi online, trebuie să fii atent la o serie de situații care ar putea anunța unele neplăceri. Noi am vorbit cu câțiva specialiști în domeniu care ne-au dat cele mai bune sfaturi pentru cei care vor sa scuteasca timp si sa faca cumparaturi online.

Acum câțiva ani navigam pe tot felul de site-uri din străinătate cu decorațiuni și accesorii pe care aș fi vrut să vi le recomand, însă nu o făceam din simplul motiv că respectivele site-uri nu livrau și în România. Acum, situația s-a schimbat și, cel puțin teoretic, putem comanda produse pentru casă, și nu numai, din orice colț al lumii, iar munca mea s-a ușurat considerabil din moment ce știu că vă pot recomanda produse pentru casă absolut spectaculoase fără să fiu îngrădită de faptul că ne aflăm în România.

Avantajele cumpărăturilor online sunt evidente (în prezent, practic, poți să călătorești virtual și să cumperi din orice magazin și din orice colț al lumii), însă în mod clar există și dezavantaje.

Citeste si: Un ambient usor de obtinut.

Fac cumparaturi online și recunosc că am avut și surprize neplăcute, motiv pentru care am cerut câteva sfaturi utile unor oameni de la noi care dețin magazine online de accesorii și decorațiuni pentru casă, astfel încât voi să evitați orice situație neplăcută.

Înainte de a cumpăra

„Înainte de a comanda online produse deco sau mobilă de orice fel (chiar vaze, boluri etc.), este indicat să măsurăm spațiul în care urmează a fi plasat obiectul dorit; o poză de aproape a unei vaze, de exemplu, poate induce în eroare cumpărătorul; de aceea măsurătorile sunt esențiale”, spune Corina Pascal, Business Development Manager www.thehome.ro.

Costuri totale

„Cumpărătorul trebuie să se asigure că prețul afișat în coș reprezintă prețul final ce va fi plătit, cu toate taxele incluse. De altfel, legea obligă comerciantul să afișeze clar toate costurile înainte de plasarea comenzii (incluzând aici transportul, TVA-ul, toate comisioanele).”

Citeste si: Aparatele de aer conditionat: cum le alegi si intretii.

Seriozitatea magazinului

„Orice magazin care se respectă are un număr de telefon (la care trebuie neapărat să răspundă cineva), niște date de identificare fiscală și o adresă de sediu social. Toate aceste informații trebuie să fie afișate în secțiunea de contact a site-ului. Apoi, un punct în plus îl reprezintă o secțiune de opinii exprimate de către clienți, cu mesaje la zi. Deși ar putea părea mai puțin importantă, o pagină de Facebook care să ateste activitatea «socială» – în sensul schimburilor de mesaje cu fanii, prezența întrebărilor de la clienți etc. – contează și ea în evaluarea seriozității magazinului”, spune Octavian Mănescu, reprezentant Retroboutique.ro.

Citeste si partea a doua a articolului: Cumparaturi online – la ce trebuie sa fii atent.

Foto: Thinkstock.


Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply