GROHE lansează hub-ul digital “GROHE X”

1
  • Premieră în domeniu: Pe 16 martie, LIXIL EMENA va lansa o platformă digitală pentru a prezenta ultimele noutăți legate de produsele și inovațiile GROHE
  • Concentrat pe client: conținut informativ și inspirațional adaptat nevoilor clienților GROHE: instalatori, retaileri, arhitecți și proiectanți, precum și consumatori
  • Noi modalități de interacțiune: Vizitatorii pot interacționa online cu experții GROHE pentru a primi asistență personalizată

București, 8 februarie 2021 – Cu GROHE X, LIXIL EMENA lansează prima platformă digitală din domeniu pentru brandul său, lider mondial de produse sanitare, GROHE. Vizitatorii hub-ului au posibilitatea de a-și crea propria experiență GROHE datorită conținutului multimedia informativ și inspirațional, adaptat nevoilor partenerilor de afaceri și consumatorilor.

Fie că vorbim de un client din domeniu ce dorește să cunoască ce tendințe globale influențează activitatea în domeniul sanitar, un instalator care caută tutoriale cu instrucțiuni care să îi ușureze munca, un arhitect ce își dorește inspirație din ultimele tendințe sau un consumator care  caută  produse inovatoare, de ultimă generație,  pentru a-și transforma baia de vis în realitate – GROHE X permite tuturor să exploreze lumea GROHE și să își extindă orizontul pentru un mod de viață mai bun, oricând și de oriunde doresc.

Destinat inițial ca o alternativă la  bienalul ISH, cel mai important târg din lume în domeniul apei și HVAC, de la care GROHE s-a retras din cauza pandemiei COVID-19, GROHE X este în prezent mai mult decât un substitut al târgurilor de profil. Pe lângă reunirea unor povești incitante și distractive într-o singură locație, GROHE X aduce lumea mai aproape și în același loc pe o platformă, pentru a schimba  informații și pentru a primi sprijin din partea experților brand-ului.

Având în vedere că oportunitățile de întâlniri față în față sunt limitate în prezent, GROHE X oferă mediul perfect pentru colaborare și schimb de idei – GROHE X este noul loc de întâlnire. Pe lângă conținutul editorial stufos pus la dispoziție, platforma se lansează pe 16 martie cu formate de evenimente adaptate partenerilor de afaceri și profesioniștilor GROHE.

„GROHE X este rezultatul modului nostru de gândire disruptiv. Am îmbrățișat noua normalitate și am privit provocările ca noi oportunități ”, explică Jonas Brennwald, Lider LIXIL EMENA și Co-CEO Grohe AG despre rolul central pe care îl joacă GROHE X pentru brandul global. „Pentru mine, GROHE X reprezintă dovada că, mai ales în momente ca acestea, trebuie să schimbăm „dar” cu „să ne imaginăm” și sunt mai mult decât mândru că toată lumea de la GROHE a dat dovadă de o astfel de îndrăzneală de a avea o gândire deschisă. Cu GROHE X, oferim clienților noștri un hub central, mereu disponibil pentru a găsi inspirația, dar și pentru a interacționa cu noi – oriunde s-ar afla, ori de câte ori au nevoie de noi. De asemenea, în viitor, ne propunem să deschidem noi drumuri cu GROHE X. Platforma digitală este doar începutul unui ecosistem propriu de experiențe care va conduce angajamentul față de clienții noștri în anii următori. De îndată ce va fi din nou posibil, GROHE X va fi completat de evenimente hibrid sau de tip truck tour”, adaugă acesta.

„Deși distanțarea fizică este esențială în aceste zile, dorim totuși să oferim clienților noștri un cadru unic pentru a experimenta inovațiile noastre și pentru a intra în contact direct”, spune Thomas Fuhr, Lider Fittings LIXIL International și Co-CEO Grohe AG „GROHE X permite fiecăruia să pătrundă în lumea diversificată a brand-ului GROHE și vă oferă elementele de bază pentru a vă crea o experiență de brand personalizată. Veți obține o perspectivă exclusivă din culisele fabricilor noastre și modul în care lanțul nostru de aprovizionare centrat pe client le conectează la piețele globale, veți putea afla mai multe despre cele mai noi tehnologii dezvoltate în departamentul nostru intern de cercetare și dezvoltare situat în Hemer, Germania și de asemenea, ne veți însoți în călătoria noastră bazată pe sustenabilitate, la care vom adăuga o altă etapă. Este uimitor ce au adus la viață echipele noastre, într-o perioadă de timp atât de scurtă. ”

Plasarea clientului în centrul atenției

Cu un conținut atent selectat și adaptat pentru fiecare grup țintă, GROHE X reflectă, de asemenea, noua strategie comercială GROHE, care a fost introdusă în luna iulie a anului trecut. Pe baza feedback-ului complex primit din partea partenerilor de afaceri GROHE cu privire la așteptările acestora de la brand, echipa de conducere a dezvoltat o abordare de penetrare a pieței care oferă un portofoliu de produse diferențiat și servicii dedicate fiecăruia dintre grupurile țintă: retaileri și instalatori, arhitecți, designeri și proiectanți, precum și consumatori finali.

Centrarea pe nevoile și aspirațiile clienților va avea, de asemenea, o importanță prioritară în ceea ce privește noile produse pe care GROHE le va prezenta pe GROHE X. Dezvoltarea unor produse relevante care îmbunătățesc viața consumatorilor presupune o înțelegere profundă a ceea ce consumatorii așteaptă de la spațiile lor de locuit. Acesta este motivul pentru care GROHE anticipează chiar și nevoile neexprimate ale consumatorilor într-un stadiu incipient al procesului de dezvoltare. Pentru a afla pe ce informații de la consumatori se bazează compania, ce soluții cu valoare adăugată va oferi consumatorilor în baia și bucătăria viitorului și cum intenționează brandul să-și extindă pe viitor implicarea în sustenabilitate ca dublu câștigător la Premiul German de Sustenabilitate 2021, vizitați grohe-x.com începând cu data de 16 martie.

Mai multe informații pe website-ul: grohe-x.com

 Urmăriți GROHE și pe canalele social media Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn și YouTube.

***

Despre GROHE

GROHE este un brand de renume mondial pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii și are în total peste 7.000 de angajați în 150 de țări – 2.600 din aceștia se află în Germania. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producător japonez de produse pionierat dedicate apei și locuințelor, LIXIL. Din dorința de a oferi “Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmărește valorile de brand ale calității, tehnologiei, designului și durabilității. Puncte de atracție renumite, cum ar fi GROHE Eurosmart sau seria de termostate GROHE, precum și inovațiile revoluționare, cum ar fi sistemul de apă GROHE Blue, subliniază expertiza companiei. Concentrat pe nevoile clienților, GROHE creează astfel soluții de produse inteligente, durabile, care îmbunătățesc viața și oferă o valoare adăugată relevantă – și poartă garanția calității „Made in Germany”: cercetarea, dezvoltarea și designul sunt ancorate ferm ca un proces integrat în Germania. GROHE își ia foarte în serios responsabilitatea socială și se concentrează pe economisirea resurselor. Din aprilie 2020, brand-ul de produse sanitare produce CO2 neutru, la nivel mondial. GROHE și-a stabilit, de asemenea, obiectivul de a utiliza ambalaje de produse fără plastic până în 2021. Numai în ultimii zece ani, mai mult de 490 de premii de design și inovare, precum și numeroase premii de sustenabilitate confirmă succesul GROHE. GROHE a fost primul din industrie care a câștigat premiul CSR al guvernului german și Premiul German de Sustenabilitate 2021 la categoriile ”Resurse” și ”Design”. Ca parte a campaniei de durabilitate și climat „50 de lideri sustenabili”, GROHE conduce, de asemenea, transformarea durabilă.

Despre LIXIL

LIXIL realizează produse de pionierat dedicate apei și locuințelor, care soluționează zilnic provocările din viața reală, făcând ca locuințele mai bune să devină o realitate pentru toată lumea, peste tot. Bazându-ne pe moșternirea noastră japoneză, creăm tehnologii de vârf și inovăm pentru a face produse de înaltă calitate care transformă casele. Dar diferența LIXIL este modul în care facem acest lucru; printr-un design cu sens, cu spirit antreprenorial, cu dăruire pentru îmbunătățirea accesibilității în toate și o creștere economică responsabilă. Abordarea noastră prinde viață prin branduri de top din industrie, printre care INAX, GROHE, American Standard și TOSTEM. Peste 60.000 de colegi care operează în peste 150 de țări sunt mândri să facă produse care ating viața a peste un miliard de oameni în fiecare zi. Aflați mai multe pe www.lixil.com.

Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply