O podea de designer? 3 motive pentru care spunem DA parchetului Barlinek

0

Nu doar designerii aleg să lucreze cu anumiți producători pentru amenajări interioare, ci se întâmplă și invers. Tot mai multe companii apelează la designeri pentru colecțiile noi. Este și cazul grupului Barlinek, lider în lume, în producţia de parchet stratificat, care a lansat o provocare creativă unei echipe de 4 tineri designeri.

Astfel, Agata Smok, Joanna Ochota, Anna Łoskiewicz-Zakrzewska și Maja Sobura au fost invitați de Barlinek să coopereze la crearea colecției “Tastes of Life”. Conceptul creativ al acestei colecții a pornit de la o interpretare contemporană a tuturor aspectelor pe care le apreciem zilnic, care ne aduc bucurie și ne fac viața confortabilă și plăcută.

Rezultatul este unul spectaculos, o colectie proaspătă dar în același timp atemporală, care poartă amprenta armoniei, echilibrului, care vorbește despre intensitatea cu care trebuie trăită fiecare clipă și care va fi apreciată nu doar acum, ci de-a lungul anilor.

Aportul designerilor se observă în identitatea produsului. Barlinek a lansat mereu produse cu personalitate, care aduc un echilibru între caracteristicile practice și cele vizuale iar colecția ”Tastes of Life” înseamnă, de fapt, patru identități diferite, patru percepții asupra decorațiunilor interioare. Varietatea se dezvăluie prin cele 21 de modele de pardoseli şi poate satisface toate gusturile.

Conversațiile cu designerii au inspirat Barlinek să pună în aplicare tehnologia unică de colorare dublă a placilor de parchet Barlinek. Structura din lemn natural a fost expusă în procesul de periaj. Apoi, un strat subţire de chit alb a fost aplicat și întreaga suprafață a fost acoperită cu o gamă selectă de vopsele pentru lemn.

De asemenea, testarea rezistenței produsului în cazul celor mai frecvente probleme, adică alunecare, scârțâit sau fisuri s-a dovedit a fi un succes, parchetul Barlinek este  rezistent la orice efecte negative ale temperaturii sau umidității datorită structurii în cruce.

Sursa foto: PR

 

 



Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply