Sfeclă roșie, anti-virusuri

1

Georgeta Deușan, Luna de Jos, jud.Cluj
Dragă cititorule,
Întărește-ți sistemul imunitar, păzește-ți sănătatea pe vremea rece și, în același timp, scapă de kilogramele în plus! Cum? Consumând fructe și legume de sezon.
Sfecla roșie este ideală pentru tratarea anemiilor, a stărilor anxioase, dar mai ales pentru îndepărtarea virusurilor, așadar, este leguma nr. 1 a iernii. Fă-ți un obicei din a o consuma zilnic, câte 200 g fiartă, coaptă sau crudă. Este ușor digerabilă, tratează constipația, este un bun laxativ, scăpându-te în același timp de kilogramele în plus; atenție, nu este indicată diabeticilor.
Ridichea neagră este bogată în vitamina C, B1, magneziu, fier, calciu, aduce organismului mulți nutrienți pentru a face față provocărilor frigului, ajutându-te să-ți păstrezi silueta.
Varza albă este o legumă cu calorii negative, pur și simplu o mănânci și scapi de caloriile depozitate; stimulează tranzitul și digestia. Este utilă iarna datorită proprietăților ei anti-anemice și a efectului anti-oboseală, pentru ajutorul dat asimilării vitaminei D și întăririi oaselor; se consumă 200-300 g varză crudă pe zi.
Merele se consumă câte trei pe zi și datorită lor se poate slăbi ușor, mai ales în zona taliei; în plus, ajută la diminuarea colesterolului și îmbunătățesc funcțiile pulmonare, deseori greu încercate iarna. Și ponegrita porție de cafea are efecte bune, acelerează metabolismul, stimulează arderea grăsimilor și are efect laxativ, fiind utilă în dietele de slăbit, dar consumul nu trebuie să fie exagerat.
Foto: arhiva Practic

Comentarii Facebook

comentarii

Discussion1 Comment

  1. Pingback: Sfecla rosie pentru sanatate | Revista Practic idei

Leave A Reply