(P) Vivre și Graffiti BBDO lansează o nouă campanie pentru pasionații de home decor

0

Anul acesta, Graffiti BBDO semnează noua campanie regională Vivre – „It’s from Vivre”. Campania dramatizează momentul unei proaspete achiziții pentru casă, ca o poveste de dragoste în mai multe vignete între fericiții pasionați de home decor și obiectele nou sosite.

Ultimii ani au marcat un interes sporit al europenilor în ceea ce privește amenajarea de interioare și, odată cu el, o creștere a curajului de achiziționare online a diferitelor piese de mobilier și decorațiuni.

Iar de acest trend ascendent a beneficiat și Vivre, principalul retailer online din industria home&deco din România, ce a început acum șase ani ca un start-up curajos, extinzându-se până în prezent pe alte opt piețe din Europa: Bulgaria, Cehia, Croația, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia și Ungaria. Mai mult un curator de home decor decât un simplu site de decorațiuni, pe Vivre sunt „culese” zeci de mii de piese inedite din toată lumea, de care este chiar greu să nu te îndrăgostești.

Ne-am îndrăgostit la prima vedere, atât de echipa Graffiti BBDO, cât și de platforma de comunicare “E de pe Vivre!”, deoarece vorbește despre pasiunea pentru anumite obiecte frumoase de acasă, pe care le poți găsi doar pe Vivre. Aceste obiecte dragi transformă casa nu doar în <<acasă>>, ci în ceva mai mult, respectiv în <<home, lovely home>>. Ne așteptăm ca buzz-ul creat de platforma de comunicare să susțină atât strategia de dezvoltare Vivre la nivel internațional, cât și evenimentele importante, precum Black Friday”, spune Alina Ignat – Brand Manager, Vivre.

Atunci când de abia aștepți să ajungi acasă ca să te întinzi pe canapeaua pe care tocmai ți-ai cumpărat-o, nu înainte de a o admira puțin de la depărtare și de a trece ușor cu degetele peste materialul textil zâmbind neîncetat, se poate spune că…„That’s Amore”! Cam asta a fost punctul de plecare al campaniei Vivre, cu ritm și rime ce par a putea continua pentru fiecare obiect existent pe site. De fapt, Vivre este un proiect unde „That’s amore” poate defini oricare dintre etapele sale: relație agenție-client, colaborare cu regizor/casa de producție, coordonare cu interpreți/studioul audio”, spune Andrei Munteanu – Group Creative Director, Graffiti BBDO.

Spotul TV a fost filmat în doua locații din apropierea orașului București și a implicat o echipă de aproximativ 100 de oameni și un câine Saint Bernard, de la actori sau cântăreți, până la traducători și scenografi.

Povestea de dragoste dintre diferitele personaje și obiectele de pe Vivre a fost gândită de către echipa de creație în șapte scene reprezentative pentru cele mai iubite categorii de pe Vivre și este disponibilă pe canalul YouTube al Vivre, atât în limba română, cât și în limba engleză.

Campania a debutat în luna noiembrie și ne aduce mai aproape ca niciodată de pasiunea pentru home décor – pe TV în România și Bulgaria și în celelalte 7 piețe europene în digital.

Au participat la realizarea campaniei:

Andrei Nica (Director de Creație), Andrei Munteanu & Victor Oprișan (Group Creative Directors), Cătălina Ungureanu & Ioana Teodorescu (Junior Art & Copy), Dan Sendroiu (Head of Strategy), Oana Preda (Account Director), Karina Condei (Senior Account Executive), Liviu Isop (Head of AV) și Andreea Sandu (Director General) din partea Graffiti BBDO.

Iulian Veghes (VP of Marketing), Alina Ignat (Brand Manager), Andreea Anton (Copywriter & Social Media Specialist) din partea Vivre Deco.

Multi Media Est (Casa de Productie), Hypno – Bogdan Moldoveanu (Regizor)

Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply