(P) Curatenia poate fi distractiva cu Cillit BANG

0

cleantertainment

De câte ori ai făcut curățenie cu plăcere? Probabil niciodată, pentru că aceasta nu este o activitate tocmai distractivă. Cillit BANG îşi propune să răstoarne prejudecata conform căreia curăţenia poate deveni o corvoadă, printr-un dans antrenant, ce devine simbolul campaniei “Cleantertainment”.

Prin campania globală „Cleantertainment”, lansată la începutul anului 2016, Cillit BANG surprinde cu o abordare inovativă, diferită de reclamele comerciale obisnuite brandurilor din categoria produselor de curăţenie.

Pe lângă conceptul și abordarea cu totul inedite, în prim planul campaniei avem și o prezență neobișnuită, celebrul Daniel Cloud Campos, dansatorul principal în turneele Madonei.

cleantertainment2

Eroul spotului înfaţişeaza un tânăr mecanic aflat într-o situație pe cât de ingrată, pe atât de imposibilă, ce vizează curățarea garajului. Sarcina este executată trepidant pe ritmurile celebrei coloane sonore a filmului „Flashdance”, într-o demonstrație fără precedent ce vizează schimbarea paradigmei: de azi înainte, curăţenia nu va mai fi asociată cu un proces mai degrabă neplăcut, ci devine o activitate distractivă alături de Cillit BANG.

Cillit BANG este una dintre mărcile principale ale companiei Reckitt Benckiser, producator mondial în domeniile de sănătate, igienă și îngrijirea casei.

Varianta online a spotului „Mecanicul” are o lungime de 1 minut și 37 secunde, iar campania va rula și pe TV în perioada următoare, printr-o serie de spoturi de 30 și 20 de secunde.

Mai jos poți viziona varianta online:

Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply