(P) Brico Dépôt România, depocraţia preţurilor mici

0

Brico Depot fatada magazinBrico Dépôt, parte a grupului Kingfisher, cel mai mare retailer DIY în Europa, introduce în România „Depocraţia preţurilor mici” şi conceptul „Arivaj” oferind clienților acces la o gamă selectivă de produse, la prețuri sub media pieței. Politica de preț mic este menținută printr-un serviciu de autoservire și produse în cantităţi industriale, reflectată prin sloganul – „Depocraţia preţurilor mici”.

Unicitatea formulei de business Brico Depot este evidenţiată prin unităţile de tip „depozit”, acestea fiind organizate în trei zone: materiale de construcție şi renovări, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor. Deschizându-şi ușile în fiecare zi de la ora 07:00, Brico Depot îşi propune să devină punctul de referinţă pentru meşteri și profesioniști.

Menţinându-şi promisiunea de a pastra prețurile mici, Brico Dépôt nu implementează promoţii ce pot fi atractive pentru clienţi pe termen scurt. Politica Brico Dépôt este de a ţine pasul cu dinamica pieţei, prin conceptul „Arivaj”. Ce presupune acest concept?

Produse ce nu pot fi găsite în gama permanentă, vândute în cantități limitate, la prețuri foarte mici, sub media pieţei. Aceasta înseamnă că în fiecare zi, clienții vor găsi în magazine produse excepționale, la preţuri speciale, sub nivelul pieței, până când stocul este epuizat.

Patrick Papot„Ne concentrăm pe prețuri mici în fiecare zi, fără a sacrifica însă calitatea. Aducem cele mai noi tendinţe în domeniu şi le facem accesibile pentru clienţi. Magazinele au un concept simplu, clar, de economisire a timpului. Produsele «Arivaj» stimulează ritmul comercial și dinamica pieţei”, spune Patrick Papot, Director General Delegat, Brico Dépôt România.

Brico Depot interior magazinÎn prezent, Brico Dépôt operează pe piaţa locală cu două unități, în Orhideea și Pantelimon, şi va continua cu o nouă serie de transformări până la sfârșitul anului. Procesul de tranziţie pentru toate cele 15 de magazine, a fost conceput pentru a integra echipele și a transforma magazinele în formatul de succes Brico Dépôt al lui Kingfisher, care vizează în principal constructori profesionişti și pasionaţi DIY.

 



Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply