National Geographic celebreaza mamaliga ca brand national

0

Mamaliga este readusa in atentia publicului ca brand national in numarul de aprilie al revistei National Geographic.

“Romanii se definesc ei insisi ca un popor de mamaligari, iar Romania e tara mamaligii. In timpurile actuale, alimentul a ajuns sintagma nationala, fara a beneficia insa de un marketing pe masura, menit s-o faca un brand culinar de succes comercial”, declara Cristian Lascu, redactor-sef National Geographic.

Pe 5 aprilie, National Geographic a organizat in parteneriat cu Boromir si Napolact evenimentul “Mamaliga” la Muzeul National al Taranului Roman din Bucuresti. Astfel, povestea mamaligii ca brand national a fost readusa in atentia celor aproximativ 400 de invitati care au degustat-o si s-au relaxat intr-o atmosfera autentic romaneasca.

Esenta a multor aspecte legate de istoria, cultura si chiar filozofia noastra, dar si obicei culinar marginalizat in ritmul alert al vietii actuale, mamaliga merita mai multa atentie. Toate aceste idei sunt expuse pe larg intr-un articol omonim din editia de aprilie a revistei National Geographic.


Sursa si foto: PR



Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply