Fructe de sezon II

0
www.pixabay.com
Dragi cititori, continuăm articolul început aici. sezon
Datorita potasiului au și proprietăți diuretice, iar fibrele stimulează digestia, așa că includeți-le cât mai des în dieta. Pe vremea copilăriei mele, extractul din sâmburi de cireșe era folosit de bunicii mei în tratarea reumatismului, iar infuzia din cozi pentru eliminarea pietrelor de la rinichi și infecții urinare. Vara pun adesea comprese cu cireșe zdrobite pe față pentru că, datorită antioxidanților, ajută la păstrarea elasticității pielii și prevenirea ridurilor. Am văzut că sâmburii se scot mai ușor, dacă ții fructele fără codiță o oră în apă cu gheață. Piersicile și nectarinele sunt pline de vitamine (C, A, B3, B5 și E), fosfor și mangan, fibre, fiind ideale în curele de slăbire. Fără sâmburi, tăiate în două și aranjate în pungi vidate, le păstrez la congelator și timp de 9 luni fără probleme. Cel mai bine este să le consumi proaspete fiindcă hidratează, energizează, echilibrează sistemul nervos. Se pot face și cure. Vă dezvălui și un truc de frumusețe: fructele bine coapte și strivite se aplică sub formă de măști cosmetice. Ele se lasă 20 de minute, după care se spală cu apă sau cu ceai călduț de gălbenele. Astfel tratată, pielea va deveni mai catifelată. Acum, vara, pentru a arată bine și a fi în formă, consumați zilnic fructe proaspete.

Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply