Ceresit – brandul in care romanii au cea mai mare incredere

0

Anul acesta Ceresit a fost desemnat “trusted brand” la categoria “materiale de constructii”, in cadrul unui amplu studiu de marketing realizat de catre revista Reader’s Digest.

„Castigarea acestei distinctii de catre brandul Ceresit ne onoreaza si le multumim clientilor nostri care au contribuit la dezvoltarea companiei prin increderea acordata calitatii produselor Henkel. Succesul Henkel se datoreaza apropierii de consumatori, prin marcile si tehnologiile inovatoare, care fac viata oamenilor mai usoara”, a declarat Lavinia Ciurtin, Marketing Manager Divizia Adezivi Henkel Romania. 

Ceresit este in prezent cel mai bine vandut adeziv din Romania, cu o cota de piata de peste 45 % in segmentul de adezivi pentru placari ceramice.  Daca din primul an dupa lansarea pe piata locala, Ceresit a castigat increderea romanilor prin prisma originii sale germane, promisiunea marcii este sustinuta acum de rezultatele obtinute atunci cand se folosesc produse Ceresit.

Studiul Reader’s Digest, aflat anul acesta la cea de-a 9-a editie, s-a realizat prin corespondenta, pe baza de chestionare cu intrebari deschise, in perioada august – octombrie 2008. Repondentii au evaluat marca nominalizata in functie de urmatorii parametri: „Calitate”, „Valoare excelenta”, „Imagine puternica”, „Intelegerea nevoilor clientilor”.


Articol EXCLUSIV online
Foto: stockxpert



Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply