“Campionul sufletului meu” promoveaza sisteme de ferestre

0

Campania “Campionul sufletului meu” pentru promovarea unor sisteme noi de ferestre il are in prim plan pe Ionut Iftimoaie.

Avand o personalitate la fel de creativa precum formele prietenoase ale ferestrelor realizate cu solutii VEKA, dar si un caracter la fel de puternic precum profilele de clasa A, campionul K1 Ionut Iftimoaie a acceptat sa se alature noii campanii de promovare VEKA Romania.  
 
VEKA Romania este singura companie din piata producatorilor de profile PVC pentru ferestre, usi si obloane care a lansat o campanie de promovare pe cat de inedita, pe atat de indrazneata si neconventionala. Iar Ionut Iftimoaie aduce un suflu proaspat si un accent original campaniei ce are drept obiectiv cresterea notorietatii pentru sistemele VEKA”, a declarat Alex Oancea, Director Marketing, VEKA Romania.
Elementul ce a innobilat ideea campaniei a fost conturarea unui cadru avand accente sentimentale. Pata de culoare a reprezentat-o aparitia unui personaj feminin seducator ce si-a manifestat atractia fata de Ionut. Numeroasele destainuiri de amor ale presupusei fane, schimburile de replici intre aceasta si Ionut Iftimoaie, fotografii incitante postate pe Facebook au condus spre punctul culminant, publicarea unui filmulet home-made in care tanara isi destainuie dragostea neconditionata pentru Ionut.

Sursa si foto: PR



Comentarii Facebook

comentarii

Leave A Reply